27 April 2014

Persiapan Akhir Pertandingan Karnival Kaunseling Kerjaya

Bagan Serai - Kajang
Physically tired
Rushing here and there
Mentally tired
Too many things to think

Habis je majlis anugerah cemerlang semalam, stayback sampai pukul 5 hari Sabtu pulun apa yang patut. Terus terang ...tahun ni terlalu busy dan tak dapat nak duduk dan berbincang terperinci hasil kerja pelajar. Dan bila saya ada masa free sikit, student pula yg ada komitmen lain. Hasilnya tahun ni mmg kerja last minit dan dari segi kualiti memang agak rendah dari tahun sebelumnya. Dapat mesej dari adik yang dah ada kat kampung kena rush balik kampung so tinggal amanat 1001 kat partner Rozinani. Tetiba pagi ni dapat mesej dari Rozi yang air ketubannya dah pecah menandakan bila bila masa dia akan bersalin dan dah duduk kat wad pun..apalagi student yg datang sekolah hari Ahad ni macam anak ayam hilang ibu. Sempat lagi Rozi singgah sekolah buka bilik UBK dan tinggalkan laptop saya sebelum ke HUKM yg jarak 4 km untuk bersalin. So student sketsa dan folio saya control dan bagi arahan guna whatsapp. Kecanggihan gajet dan media sosial memudahkan pelbagai urusan. Walau jauh beratus kilometer tapi terasa dekat. Mempunyai hubungan dengan exstudent memang bagus! Saya contact untuk meminta bantuan melihat junior apa yang patut. Saya contact Padali untuk menjenguk student apa yang patut. Maklumlah bila cakap last minute masing masing dah ada komitmen. Mujur Padali boleh singgah sekolah sekejap untuk tengok apa yang patut.
 

Telegram Channel