27 March 2015

Program Kolaborasi SMK Cheras di SM Agama WPKL

Berakhir seminggu berkampung anak -anak Permata di SMAWPKL ini, semoga ilmu dan budaya yang baik dari SMAWPKL ini dapat digunakan dan diamalkan dalam kehidupan seharian mereka di sekolah nanti. Teknik belajar yang baik dapat diaplikasikan di dalam kelas di SMK Cheras dan berkongsi ilmu yang baik dengan pelajar -pelajar lain di SMK Cheras. 

Begitu baik layanan diberikan dari pihak pentadbir apatah lagi dari rakan rakan sebaya mereka. Semua cerita yang baik baik sahaja dikongsikan kepada cikgu mahupun dari guru yang mengajar mereka dalam tempoh seminggu ini. Cara percakapan, budaya majlis penutup selepas tamat majlis, budaya mengucapkan salam apabila diperkenalkan sesorang kepada pelajar, dan budaya mengucapkan selamat tinggal kelihatan sudah sebati dengan mereka walau seminggu di sini.

Majlis penutup yang ringkas dan bermakna dijalankan dibilik VIP sekolah ini dihadiri bersama Penolong Kanan Tadbir dan Kurikulum, Penolong Kanan Hal Ehwal Murid dan YDP PIBG sekolah ini. PK 1 menitipkan nasihat yang bermakna kepada semua anak permata SMK Cheras dan diharapkan silaturrahim ini tidak terputus pada hari terakhir ini.

Terima kasih SMAWPKL



Bergambar kenangan dengan barisan pentadbir SMAWP

Penolong Kanan 1 menyampaikan ucapan



Penyampaian cenderahati dari SMAWPKL
Bertukar cenderamata SMKC dan SMAWPKL
Masa untuk pulang

Ramainya hantar Haiqal ke kereta cikgu

 

Telegram Channel