14 September 2015

Pelancaran Dataraya Tutor - Utusan Malaysia

Taklimat Dari Dr Ismail Zain
Pagi ini saya ke SMK Convent Jalan Peel untuk majlis pelancaran Dataraya Tutor Utusan Malaysia mengenai projek usahasama dengan Yayasan Pendidikan Cheras. Bacaan IPU jerebu hari ini sudah ingin mencecah 150 tapi saya sendiri sudah mula memakai mask hari ini kerana cuaca bertambah teruk. Saya terlibat sebagai penyelaras projek Dataraya Tutor untuk peringkat sekolah saya. Seramai 40 orang murid yang terlibat dengan projek ini dan saya mengambil seramai 40 murid sasaran permata Juara untuk menyertai aktiviti ini yang merupakan akases percuma dengan pemberian password dan username. Dataraya tutor boleh diakses diwww.tutor.com.my
dan dibangunkan untuk kepelbagaian platform penggunaan sama ada komputer meja, telefon pintar, tablet dan sebagainya -android, IOS atau windows. Program atas talian merupakan edisi naik taraf versi asal tutor.com.my. Setiap bahan yang digunakan murid akan diemaikan kepada guru untuk mengenalpasti tahap kegunaan bahan -bahan ini dalam kalangan murid terpilih. Ia juga membantu memudahkan guru kerana pengguna dibenarkan mengintegrasi, memanipulasi serta membuat simpanan bahan siap, mencetak, mencari bahan tambahan internet, membuat salinan dan sebagainya di atas satu paparan skrin yang sama.


Hi Tea with exstudent
Zahidah..good luck 
New life..new job at France
May Allah ease your life

Makmal portal Dataraya Tutor
En Jamil PK Tadbir SMK Cheras
Pelancaran Data Raya Tutor

 

Telegram Channel