14 January 2017

Bengkel Pengurusan Kokurikulum Untuk AJK Murid

Salam pagi Sabtu yg ceria.
Projek kedua UBK untuk tahun ini ialah bengkel pengurusan kokurikulum untuk murid bagi AJK badan beruniform, persatuan dan permainan. AJK merupakan pengerusi dan setiausaha setiap badan kokurikulum. 2 org setiap wakil badan kokurikulum menjadikannya 132 org yg menyertai program ini.
Boleh rujuk kertas kerja saya untuk bengkel ini melalui
Antara aktiviti ialah
- cara membuat ice breaking agar perjumpaan pertama minggu depan mesti buat aktiviti slot ice breaking dikendalikan oleh Cikgu Padali
- cara membuat buku laporan perjumpaan dikendalikan oleh PK Kokurikulum
-cara membuat rancangan tahunan oleh PK Kokurikulum
- cara menyediakan modul ice breaking oleh Cikgu Padali
-cara menulis kertas kerja oleh Pn Nurhaiza..saya sendiri
Pada bengkel pukul 11.30 pagi hingga 12.30 tengah hari AJK murid akan bersama guru penasihat untuk membimbing AJK perkara yg akan dilakukan.
saya selaku fasilitator untuk group persatuan dan kelab di dewan, Padali selaku fasilitator untuk group badan beruniform di gym dan Rozinani group permainan selaku fasilitator di pusat sumber sekolah. Manakala Kak Raudzah pula kena attend meeting PIBG untuk memastikan semua kertas kerja under UBK diluluskan hihihi.
Tugasan yg diberikan diharapkan boleh disiapkan pada hari Selasa minggu hadapan untuk disemak bagi memastikan sejauhmana murid ini memahami pengurusan yg telah diajar.
#thanks PIBG semua approve













 

Telegram Channel