25 October 2017

Raptai Pertandingan KIK KPM 2017

KIK adalah pertandingan yg paling melelahkan saya kerana komitmen kursus yg panjang dan komitmen luar kursus juga memerlukan kesihatan fizikal dan mental ditahap terurus.

 Habis sekolah kami rushing ke Puterajaya untuk raptai pentas dan suara. Dan kami sangat penat dan teruja melihat saiz pentas dan wow melihat dari pelbagai gaya agensi under KPM beraksi bukan semata mata datang dari sekolah sahaja.


Dahlah berhari hari hingga sehari sebelum raptai ini kami kena shopping jugs baju yg dah siap yg boleh dipakai oleh kami ber7...perghh bukan senang sampai ke maghrib dahla bershopping mula selepas habis sekolah. Huhuhuhuu..dah berkenan satu baju saiz tak matching pulak untuk salah seorang dari kami ber6. Ada yg saiz ok, stok baju untuk 6 org pula takda..adehlaaa. Tak terpikir pun nak buat baju kurung sams sbb fasilitator nak ala eksekutif ..pengalaman betul. Nak dapat 2 set baju yg sama dan tudung yg sama utk 7 org sangatlah mencabar.

Tu belum lagi kursus demi kursus KIK ini dan latihan demi latihan yg perlukan komitmen 7 org untuk berada bersama. Sangat komited.
Saya akan buka entri blog ni lagi sekali bila rindu pada pertandingan KIK ini yg merapatkan hubungan dgn team UBK saya dan rakan sekerja lain iaitu Kak Liza, Kak Sharin dan Aida.



How i wish...as how you wish
Something to ponder










 

Telegram Channel