21 February 2018

RIMUP Tahun Baru Cina




Tahun ini format perlaksanaan program RIMUP berbeza dgn tahun tahun sebelum ini kerana di murid sesi pagi terlibat dengan majlis persaraan dan RIMUP dijalankan di dewan di bawah kelolaan Kelab Guru.
Manakala murid di sesi petang pula kami menjalankan program RIMUP di gimnasium sewaktu aktiviti kokurikulum dan diuruskan oleh team RIMUP dan PRS.
So tahun ini UBK hanya mengendalikan aktiviti RIMUP bagi murid sesi petang sahaja :)


Team RIMUP PRS Bestari yg memguruskan program ini sebagai markah 50 peratus penilaian untuk projek mereka. Seawal pukul 8.30 pagi kami sudah menguruskan dan menyediakan tagging stesen ahli kelab di kantin untuk kelab berkumpul mengikut stesen mkn. Pukul 9.30 pagi kami mula mengagihkan makanan dan minuman di surau perempuan dan koperasi sekolah krn pada pukul 10 pagi  pengerusi kelab mula mengambil makanan .  Terima kasih AJK RIMUP Guru Penyayang kak Tg Laila yg menguruskan tempahan nasi lemak dan Kak Raudzah dgn rotinya. Geng kaunselor mula busy membantu PRS agih makanan seawal pukul 10 pagi hingga 10. 30 pagi. Kami mengagihkan makanan yg disumbangkan oleh koperasi sekolah kpd semua murid.
Then geng kaunselor rushing ke gomnasium pula menguruskan murid sesi petang Pukul 10.30 pagi hingga 12.30 tgh hari utk aktiviti RIMUP yg bermula di gimnasium dan dikendalikan oleh ahli PRS Bestari sebagai pengacara majlis. Aktiviti kebudayaan seperti silat, nyanyian, tarian dipersembahkan kpd murid. Alhamdulillah program berjaya dijalankan.

Well done team PRS.
Hari yg panas dan air soya buah buahan dari pot luck guru mmg terbaik!!

When you face conflict
Either you change your mood and attitude or you ask other.person to change their attitude
I choose to change my mood to positive. It's much easier 
















 

Telegram Channel