31 March 2015

Bengkel Minda Sihat Bersama Klinik Kesihatan Cheras

Hasil dari saringan DASS yang dijalankan pada 9 Februari 2015, seramai 54 orang pelajar yang terlibat dengan bengkel hari ini . Ahli PRS Ting 4 seramai 10 orang juga dilibatkan dengan bengkel ini sebagai kemahiran untuk membantu mereka.

Bengkel ini dijalankan oleh Dr Nazeerah bersama empat orang staf dari Klinik Kesihatan Cheras yang turut sama membantu menjayakan program ini.

Slot pertama aktiviti relaksasi bersama ahli PRS Ting 5 dengan muzik. Kemudian disusuli dengan aktiviti game penyelesaian masalah dengan mewujudkan 5 stesen untuk penyelesaian masalah. Aktiviti berhenti rehat sebelum Dr Nazeerah menyambung ceramah Minda Sihat dan pembentangan setiap kumpulan mengenai teknik penyelesaian masalah yang digunakan berdasarkan masalah yang diberi. Akhir sekali ialah teknik relaksasi oleh doktor fisiologi. Sebelum bersurai, majlis penutup yang ringkas dijalankan dengan penyampaian hadiah kepada para pemenang dan penyampaian cenderamata kepada semua yang terlibat dari Klinik Kesihatan Cheras.

Takziah Emy,semoga hatimu kuat
Semoga roh arwah dicucuri rahmat
GBK Pudu berdoa,kuatkan semangat




Terima kasih Dr Nazeerah
Terima kasih staf Klinik Cheras
Pemenang pertandingan slot Minda Sihat
Pembentangan kumpulan




Teknik relaksasi

Permainan penyelesaian masalah
Station game info hunt
Station info Minda Sihat
Ceramah Minda Sihat
 

Telegram Channel