15 March 2015

Congrats

Rushing dari Port Dickson - Kajang -Cheras - Gombak :)
Hari ini merupakan hari yg bersejarah pada ex student saya yg akan bertunang. Dan sejarah juga dalam perkhidmatan saya sebagai guru kaunseling yg turut serta dalam rombongan meminang bakal pengantin perempuan! Mempunyai hubungan yg baik dgn exstudent hingga tamat persekolahan hingga outing dan bersantai pun dengan dia orang setelah habis sekolah memang aktiviti biasa terutama student projek kaunseling yg sentiasa merujuk susah senang mereka dlm bilik kaunseling sewaktu persekolahan hingga terbawa bawa setelah tamat persekolahan berkongsi cerita suka duka dgn saya. Masih lagi selesa mencari saya di bilik kaunseling sekolah jika ada apa-apa yang ingin dikongsikan. Saya berharap hubungan ini kekal dan berterusan sehingga ke jinjang pelamin. 

When life gives you a hundred reasons to cry
Show life that you have thousand reasons to smile


1 comments

hai,saya nk tanya adakah saya masih boleh memohon ke mana2 tempat untuk sambung belajar kerana sebelum nie saya belajar pondok dan berhenti pada tarikh 11/16/2016 dan saya lepasan spm 2014 dan hanya mendapat credit 6 sahaja harap puan boleh membantu terima kasih

 

Telegram Channel