29 March 2017

Bengkel Penghakiman Pertandingan Kerjaya



Hari ini dari rumah ke SMK Cochrane pun dah sejam. Tumpang Pn Kang pulak dari SMK Cochrane sbb nak drive ke INTI Subang pun tak sanggup dah. Hari ni aktiviti berbengkel mengenai pertandingan kerjaya anjuran Majlis Guru Kaunseling WPKL . Kali terahir penganjuran pertandingan kerjaya ialah pada 2012 yg lalu. Maka pada tahun ini kami akan memurnikannya dgn pertandingan baru dgn format yg baru iaitu Pertandingan Rekabentuk Grafik, pertandingan video kreatif, pertandingan pembentangan kerjaya, pertandingan eksplorasi kerjaya untuk sek menengah

manakala sek rendah terdapat mewarna , melukis poster, folio kerjaya, ikon kerjaya untuk sek rendah. Kami memurnikan garis panduan pertandingan dalam kumpulan dan akhirnya menjalankan pembentangan untuk difahami oleh guru kaunseling yg lain yg akan bertindak selaku team hakim pertandingan. 

Di part AJK guru kaunseling Pudu, kami dilantik untuk mengelolakan pertandingan reka bentuk grafik kerjaya. Tugasan lepas ini ialah mewar warkan kpd ahli dlm zon masing masing untuk persiapan.

1 Rejab



Team hakim video kreatif

Team hakim sekolah rendah

Team hakim Eksplorace Kerjaya

Team hakim pembentangan kerjaya

Team hakim Rekabentuk Grafik Kerjaya

Team hakim sekolah rendah

Team hakim explorace kerjaya

Padali bentang pertandingan Rekabentuk Grafik Kerjaya


 Pembentangan mengenai video kreatif




 

Telegram Channel