17 April 2017

Kolaborasi JUARA SMK Cheras ke SM Sains Selangor



Sebagai penyelaras program Juara Permata, saya mengadakan aktiviti yg berikutnya iaitu kolaborasi dengan sekolah berasrama penuh bermula 17 April 2017 hingga 20 April 2017. Bagi program ini, saya share kertas kerja di sini . Sila klik link ini http://nurhaizachemat.blogspot.my/2017/01/kertas-kerja-program-kolaborasi-juara.html?m=1

Pelan tindakan bagi program Juara telah dibentangkan kpd ibu bapa sewaktu perjumpaan dgn ibu bapa serta mereka  bersetuju dgn pelan tindakan program Juara 2017 seperti yg telah saya share dalam entri terdahulu. Tahun ni bertukar angin ke SM Sains Selangor. Tahun.sblm ni di SMAWPKL. Objektifnya agar murid Juara dapat mengambil perkara perkara positif samaada cara mereka belajar dalam kelas, cara mengulangkaji samaada sewaktu prep atau perbincangan kumpulan. Diharapkan dgm aktiviti ini, dapat menambahkan kenalan dan saling bertukar idea dan pengetahuan. Sekurang kurangnya murid ini merasai pengalaman duduk di sekolah berasrama penih dan perlu mempunyai sikap berdikari dan pengurusan masa yg berkesan.


Program 4 hari 3 malam diharapkan dapat memberikan manfaat kepada peserta. Terima kasih kpd PIBG yg menaja separuh perbelanjaan kos makan murid Juara SMK Cheras di sini.

Bad coughing
Please go away



Fdffg 






Dorm perempuan



Diagihkan ke kelas kelas yg sepatutnya







Aktiviti prep malam ..mengulangkaji pelajaran

 

Telegram Channel