11 April 2017

Pengurusan PRS: Panel Dialog Seminar Kaunseling WPKL




Seminar Profesional Guru Bimbingan Dan Kaunseling JPWP diadakan di BTPN Bukit Kiara. Dialog mengenai isu disampaikan oleh 5 ahli panel. Saya membentangkan mengenai Pengurusan PRS dan saya share di sini link perancangan strategik PRS dan power point pengurusan PRS yg sy bentangkan.

Sila klik

link di bawah untuk perancangan strategik PRS  http://nurhaizachemat.blogspot.my/2017/01/pelan-strategik-pembimbing-rakan-sebaya.html?m=1

Sila klik pautan di bawah untuk slaid pembentangan:
https://drive.google.com/file/d/0Bx1u-ZrOnzneb1ZYOEx6N0dQMjg/view?usp=drivesdk





Contoh bagaimama saya membina rancangan tahunan PRS Tahap Sulung dan Bestari anda hanya perlu taip shj  tajuk rancangan tahunan PRS Tahap Sulung dan Bestari nurhaizachemat :)

Panel kedua En Che Mohamad Padali membentangkan mengenai pengurusan perkhidmatan kaunseling abad ke 21. 


Panel ketiga En Rofii Bin Hussin selaku penolong pengarah kanan Unit HEM ( kaunseling) di JPWPKL yg membentangkan mengenai isu perkhidmatan kaunseling

Panel keempat Pn Sapura Amat yg juga mantan PK HEM kami yg sudah menjadi pengetua sekarang di SMK Seri Saujana mengenai guru cemerlang.

Panel kelima guru besar dari SK Taman Bukit Maluri iaitu Pn Mazno

Pengetua dan guru besar yg dijemput merupakan pentadbir contoh yg sentiasa menyokong perkhidmatan bimbingan dan kaunseling di sekolah.









Significant tragedy 2004 -2007
How amazing you are...




 

Telegram Channel