27 October 2017

Salam Mohon Restu SPM dan Motivasi Persiapan Akhir SPM 2017



Hujan renyai turun seperti memahami takungan air mata melihat anak didik dari ting 1 keanak anakan mendaftar masuk seawal orientasi tahun 2013. Meniti usia remaja dari tingkatan 1 hingga 5 merasakan mereka masih anak anak yg manja dan suka bermain ..dan tiba tiba baru tersedar mereka akan melangkah keluar dari sekolah. Entah jumpa atau tidak dengan mereka lagi.
Murid murid dari Kelas demi kelas bersalaman dgn guru dan untuk 4 kelas terakhir saya sudah merasakan sebaknya dan takungan air mata berderai melihat anak anak PRS saya memohon maaf, menghalalkan ilmu yg dicurah. Semoga semua anak anak didik saya mendapat menjawab SPM dgn baik.
Bagi anak anak butterfly saya murid kaunseling berfokus ponteng, saya doakan anda lulus. Supaya anda dapat berubah menjadi insan yg berguna.
Majlis mohon restu disusuli dgn solat hajat dan diakhiri dengan ceramah persiapan akhir motivasi untuk checklist akhir menghadapi peperiksaan oleh penceramah jemputan En Badli. 

#More than words

























































 

Telegram Channel