23 May 2018

Selamat Hari Lahir Rozinani




Selamat Hari Lahir buat partner yg dah 11 tahun bersama di sini. Rakan sekerja saya yg mempunyai rekod rakan sekerja paling lama dan dah jadi sahabat karib pula bila lama masa spent bersama.
Tak susah nak ingat birthday Rozi dan mustahil tak ingat sbb birthdaynya berselang sehari dgn Nana satu satunya anak dara saya huhuhu.
Maka setiap kali birthday Nana, saya akan ketepikan kek juga buat Rozi.
Memandangkan tahun ni diraikan pada bulan puasa maka saya memilih tarikh sehari sebelum puasa iaitu 16 Mei yg lepas untuk meraikan advance birthday Rozi dan belated birthday Afiqah. Salah satu kroni kami di SMK Cheras hahaha. Plan asal nak ke Rawsha kedai makanan Arab, tetapi jamuan Hari Guru dgn makanan yg variety dan berlambak menyebabkan kami mengulang mkn pagi dan tgh hari selepas Sambutan Hari Guru di sekolah. Memandangkan dah tak larat nak ambil heavy lagi maka pada pkl 3.30 petang kami ke IKEA bersama sama Kak Raudzah juga dan bersantai di sana celebrate birthday Rozi dan Afiqah.
What i wish for her?
Dikurniakan rezeki yg murah dan berpanjangan. Murah rezeki dgn anak, Rozi ini dan sekarang tgh sarat tunggu due bersalin. Semoga selamat anak dan ibu. Semoga persahabatan kami dilimpahi kasih sayang yg berterusan.
Mempunyai sahabat yg baik juga adalah rezeki.

What i wish for Afiqah?
Semoga sihat dan kesihatan di tahap terbaik. Semoga murah rezeki yg berpanjangan dan diberkati dan bertemu jodoh yg saling sayang menyayangi dan membahagiakannya. 

2 hour drive to meeting
6 hour meeting
1 hour drive from meeting
Result...dizzy.







 

Telegram Channel